Stage lopen bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen

Ben jij een gedreven student Verzorgende-IG of Verpleegkundige op niveau 4 op zoek naar een unieke stage-ervaring? Dan ben je bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen aan het juiste adres! Onze stageplaatsen zijn ontzettend populair en bieden een buitengewone kans om praktijkervaring op te doen terwijl je deelneemt aan onze bijzondere reizen. Hier lees je alles wat je moet weten over de mogelijkheden om bij ons stage te lopen.

Waarom stage lopen bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen?

Bij ons krijg je de kans om 8 of 12 dagen lang mee te reizen op onze speciale vakanties, en tegelijkertijd punten te verdienen voor je studie. Als erkend leerbedrijf bieden we een unieke leeromgeving waarin je bepaalde verpleegtechnische handelingen kunt aftekenen in overleg met onze BIG-geregistreerde verpleegkundige. Deze stageplaatsen zijn niet alleen leerzaam maar ook ontzettend leuk!

Wat verwachten wij van jou als stagiair Verzorgende-IG of Verpleegkundige?

• Je draait mee in de ADL (Algemene Dagelijkse Levensverrichtingen) zorg. Het beheersen van minimaal de ADL-vaardigheden is een vereiste.
  • Je begeleidt onze gasten gedurende de week en biedt hen ondersteuning.
  • Het uitdelen van medicatie en uitvoeren van verpleegtechnische handelingen is een onderdeel van je taken, mits je hiervoor bevoegd en bekwaam bent volgens je BPV-papieren.
  • Je bent een luisterend oor voor onze gasten en maakt graag een praatje.
  • Je kunt goed werken in teamverband.
  • Flexibiliteit is essentieel, aangezien je in een vakantieomgeving zult werken.
  • Je gaat altijd op een respectvolle manier met onze gasten om.
  • We verwachten dat je leergierig bent en openstaat voor feedback.

Wat bieden wij jou als stagiair?

• Een verzekering vanuit onze stichting
  • Een onvergetelijke leerzame week met medestagiaires uit heel Nederland.
  • De kans om nieuwe verpleegtechnische handelingen te leren en af te tekenen.
  • De ervaring van werken in een vakantieomgeving.
  • Uitstekende begeleiding door een BIG-geregistreerde verpleegkundige.
  • Twee evaluatiemomenten om je ontwikkeling te bespreken.
  • Een door ons geschreven referentiebrief die je kunt gebruiken in je CV en bij sollicitaties.

Kosten en vergoedingen

Wij vergoeden bijna alle kosten voor onze stagiaires, waaronder:

• Vervoer van huis naar de opstapplaats. (Vervoerskosten worden vergoed tegen het tarief van het openbaar vervoer)
  • Lunch tijdens de voorbespreking.
  • Busreis of vliegticket naar de bestemming.
  • Hotelverblijf.
  • Ontbijt (en lunch bij volpension) en diner.
  • Excursies.
  • Afscheidsdiner.

Je eigen financiële verantwoordelijkheden omvatten Eten en drinken dat je bestelt op terrasjes of cafés buiten het hotel, en persoonlijke aankopen tijdens het winkelen tijdens de reis.

Kies voor een stage-ervaring die verder gaat dan het gewone en sluit je aan bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen voor een onvergetelijke en waardevolle leerervaring! Neem contact met ons op voor meer informatie en om te ontdekken hoe je je kunt aanmelden voor deze bijzondere kans.