Wat bieden wij jou als vrijwilliger

Ontdek de wereld van vrijwilligerswerk bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen!

Als vrijwilliger bij onze stichting bieden we jou de kans om deel uit te maken van een van onze prachtige reizen. Je krijgt de gelegenheid om 8 of 12 dagen door te brengen in een enthousiast team van mede-vrijwilligers, waarin je een belangrijke rol speelt in het mogelijk maken van bijzondere vakanties voor anderen. Deze ervaring biedt niet alleen voldoening, maar ook de kans om jezelf te ontwikkelen als zorgprofessional buiten de gebruikelijke muren van een instelling of ziekenhuis.

Wat maakt vrijwilligerswerk bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen zo speciaal?

• Betekenisvol werk: Je geeft gasten de kans om een onvergetelijke tijd te beleven, en dat is een ervaring die voor altijd bijblijft.
  • Teamspirit: Je wordt deel van een gemotiveerd en hecht team van vrijwilligers die samenwerken om ervaringen te creëren.
  • Professionele groei: Je krijgt de mogelijkheid om je professionele vaardigheden te ontwikkelen in een unieke omgeving.
  • Ontdek nieuwe plaatsen: Onze reizen brengen je naar prachtige locaties waar je nieuwe plekken kunt ontdekken en onvergetelijke herinneringen kunt maken.
  • Prettige werksfeer: We geloven in een positieve en ondersteunende werkomgeving waarin iedereen kan gedijen.

Bovendien nemen wij als waardering voor jouw inzet de volgende kosten op ons:

• Meld je aan als vrijwilliger en ervaar het zelfExtra verzekering vanuit de stichting.
  • Lunch tijdens de voorbespreking
  • Busreis / Vliegticket
  • Hotelverblijf
  • Vergoeding vervoer van huis naar de opstapplaats. (De vervoerskosten worden vergoed tegen het tarief van het openbaar vervoer
  • Ontbijt (en lunch bij vol pension) en Diner
  • Excursies
  • Afscheidsdiner

Wat zijn je eigen financiële verantwoordelijkheden?

• Eten en drinken dat je bestelt op terrasjes of cafés buiten het hotel
  • Persoonlijke aankopen tijdens het winkelen tijdens de reis

We waarderen je inzet en bieden je de mogelijkheid om deel te nemen aan deze bijzondere ervaring zonder financiële lasten. Sluit je aan bij ons en maak het verschil!