Informatie voor scholen

Stageplaatsen bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen

Welkom op onze informatiepagina voor scholen! Bij Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen geloven we sterk in het delen van kennis en het ondersteunen van de toekomstige generatie zorgprofessionals. We zijn verheugd om te vermelden dat we al samenwerken met scholen, en we staan altijd open voor nieuwe samenwerkingen.

Wat maakt onze stageplekken zo uniek en gewild? Bij ons krijgen studenten van de volgende opleidingen de kans om een onvergetelijke stage-ervaring op te doen:

• MBO Niveau 2 Helpende Zorg & Welzijn
  • MBO Niveau 3 Verzorgende-IG
  • MBO Niveau 4 Verpleegkunde

Studenten die de basisvaardigheden voor de ADL (Algemene Dagelijkse Levensverrichtingen) beheersen, kunnen een week met ons meegaan als stagiaire. Momenteel werken we goed samen met twee scholen, namelijk Vista College Maastricht en Gilde Opleidingen Venlo. Deze scholen leveren ons jaarlijks Verzorgende IG en Verpleegkunde studenten. Onze prettige samenwerking met deze scholen heeft geleid tot uiterst waardevolle en leerzame stageweken.

Stageplaatsen Verpleegkundige Verzorgende-IG Buitenland Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen

Buitenlandse stageplaatsen Helpende Zorg & Welzijn Verpleegkundige Verzorgende-IG Buitenland Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen

Wat kan de student van ons verwachten
Tijdens deze stageperiode wordt elke student begeleid door een ervaren BIG-geregistreerde verpleegkundige. Er vinden twee evaluatiegesprekken plaats tijdens de reis, en studenten krijgen de kans om verpleegtechnische handelingen af te tekenen, mits deze zich voordoen tijdens de reis.

Wat maakt ons zo uniek
Wat wij bijzonder leuk vinden en enorm waarderen aan onze stagiaires, is dat ze vaak terugkeren als vrijwilligers. Onze stages onderscheiden zich van reguliere stages in de Nederlandse Gezondheidszorg doordat we niet alleen zorg verlenen in een vakantieomgeving, maar ook in een vakantiesetting. Hier hebben we de tijd om echt voor onze gasten te zorgen.

Stichting Heinz Verpleegkunde Stage Buitenland
Wij zijn een erkend leerbedrijf en beschikken over de juiste certificeringen.

Wat wij vergoeden voor de student:

• Extra verzekering vanuit de stichting.
  • Lunch tijdens de voorbespreking.
  • Busreis of vliegticket naar de bestemming.
  • Hotelverblijf.
  • Ontbijt (en lunch bij volpension) en diner.
  • Excursies.
  • Afscheidsdiner.
  • Reiskosten vergoeding van huis naar opstapplaats (Op basis van openbaarvervoer)

De persoonlijke financiële verantwoordelijkheden van de studenten omvatten , eten en drinken dat ze bestellen op terrasjes of in cafés buiten het hotel, en persoonlijke aankopen tijdens het winkelen tijdens de reis.

Heeft uw school interesse in een samenwerking? We komen graag bij u langs om onze stageplaatsen toe te lichten en zijn enthousiast om een presentatie te geven aan uw studenten om hen te informeren en te inspireren over de mogelijkheden van stagelopen binnen onze stichting.

Neem voor meer informatie of bij interesse contact met ons op via:

We kijken uit naar een prettige samenwerking en de kans om samen de toekomstige zorgprofessionals te helpen groeien!