Onze Sponsors

Sponsors Bedankt Namens Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen

Onze oprechte dank gaat uit naar al onze gewaardeerde sponsors. We waarderen uw gulle steun enorm en kunnen niet genoeg benadrukken hoe belangrijk uw bijdrage is voor onze stichting. Samen maken we een verschil!

De Jan en Clara Nijssen Stichting

De Jan en Clara Nijssen Stichting, met haar wortels diep verankerd in Sittard en Maastricht, vervult al geruime tijd een belangrijke rol in het ondersteunen van individuele 70-plussers in de regio die dreigen te vereenzamen of andere vormen van hulp behoeven. Deze nobele missie wordt mogelijk gemaakt door een genereus legaat van de naamgevers, Jan en Clara Nijssen.

In een tijd waarin traditionele instanties soms tekortschieten, biedt de stichting een helpende hand aan hen die anders wellicht onvoldoende hulp zouden ontvangen. De Jan en Clara Nijssen Stichting realiseert dit door het verstrekken van directe giften en het faciliteren van activiteiten specifiek gericht op deze kwetsbare doelgroep.

Dankzij de genereuze steun van de Jan en Clara Nijssen Stichting kan Stichting Heinz Bijzondere Vakantie Reizen zich wijden aan haar missie om bijzondere vakantie-ervaringen te bieden aan hen die het het meest nodig hebben. Samen streven we ernaar om een positieve impact te hebben op het leven van individuen en een lichtpuntje te zijn voor degenen die het verdienen.

_________________________________________________________________

De gemeente Gulpen-Wittem

De gemeente Gulpen-Wittem, een trotse sponsor van Stichting Heinz Bijzondere Vakantie Reizen, draagt bij aan het verwezenlijken van onvergetelijke ervaringen voor mensen die wel wat extra zorg en aandacht verdienen. Gelegen in het prachtige Zuid-Limburg, staat Gulpen-Wittem bekend om haar schilderachtige landschappen, historische charme en gastvrije gemeenschap.

Door de genereuze ondersteuning van de gemeente Gulpen-Wittem kan de stichting haar missie voortzetten om bijzondere vakanties mogelijk te maken voor hen die het meest behoefte hebben aan ontspanning en verrijking. De gemeente begrijpt het belang van het creëren van positieve ervaringen en het bevorderen van inclusiviteit binnen de lokale gemeenschap.

De gemeente Gulpen-Wittem sponsort Stichting Heinz Bijzondere Vakantie Reizen zodat zij een verschil kunnen maken in het leven van individuen, en tegelijkertijd de schoonheid en warmte van de regio te delen. De waardevolle steun van de gemeente Gulpen-Wittem draagt bij aan het versterken van de banden binnen de gemeenschap en het realiseren van onvergetelijke momenten voor degenen die het verdienen.

Gemeente Gulpen-Wittem

_________________________________________________________________

Steunpunt Mantelzorg Zuid

Dit steunpunt staat klaar voor alle mantelzorgers en hecht er veel belang aan dat zij op de hoogte zijn van de vakantiemogelijkheden voor degenen voor wie zij zorgen. Het is van onschatbare waarde om je vader of moeder met een gerust hart mee te laten gaan op een prachtige vakantiereis, of zelf als mantelzorger met je partner mee te gaan en even de zorg volledig uit handen te geven, zodat je echt van een vakantie kunt genieten. Mantelzorg kan prachtig en bevredigend zijn, maar kan ook zwaar wegen, en vakantie doet iedereen goed!

Bij Steunpunt Mantelzorg Zuid kunnen mantelzorgers, jong en oud, terecht voor diverse vormen van ondersteuning: informatie, gesprekken, cursussen, gespreksgroepen, mantelzorgmakelaar, en nog veel meer.

Deze ondersteuning is kosteloos, zonder verwijzing en u bepaalt zelf wanneer u contact opneemt voor hulp.

Bel voor meer informatie naar: 043 3215046 of bezoek: www.mantelzorgzuid.nl

Steunpunt Mantelzorg | LinkedIn

Select Hotel ApplePark Maastricht

Beste directie en medewerkers,

Via deze boodschap willen wij u van harte bedanken voor uw sponsoring van onze Stichting. Uw genereuze bijdrage is van onschatbare waarde voor onze organisatie. Zonder de steun van onze sponsors zouden wij onze Stichting niet draaiende kunnen houden.

Dit is iets om trots op te zijn en te delen met anderen. Het zal een positieve invloed hebben op het beeld dat uw klanten, medewerkers en partners van uw organisatie hebben.

Namens de gasten en vrijwilligers van Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen, bedankt voor uw samenwerking.

Adres: Pierre de Coubertinweg 3, 6225 XT Maastricht, Nederland

Bel voor meer informatie naar: +31 43 352 9000 of bezoek: applepark.select-hotels.eu

Select Hotel Apple Park Maastricht (hotel) - Maastricht - Nederland | TUI

Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen Sponsor worden van goed doel. Goede doelen steunen.