Yvonne Quadackers - Bestuurslid

Mijn naam is Yvonne Quadackers, geboren in 1953 te Heerlen, en ik ben gehuwd met Walter. Samen hebben we drie kinderen, en momenteel kijken we uit naar de komst van ons zesde kleinkind. Gedurende de periode waarin onze kinderen de leeftijd bereikten om naar school te gaan, begon ik te werken in de thuiszorg. Mijn taken omvatten ochtenddiensten, avonddiensten en weekenddiensten.

Ongeveer 13 jaar geleden stelde Heinz me de vraag of ik interesse had om deel te nemen aan een zorgvakantie. Het was een vraag waar ik niet lang over hoefde na te denken. Ook mijn echtgenoot, Walter, maakte kennis met het vakantievirus voor zorgvakanties toen hij eens mee ging. Gedurende vele jaren hebben we samen zorgvakanties beleefd, telkens bij verschillende organisaties.

Aan het begin van dit jaar kreeg ik van Heinz de vraag of ik bestuurslid wilde worden van de nieuwe stichting, en ook hier hoefde ik niet lang over na te denken. Mijn takenpakket omvat onder andere het bezoeken van gasten en het afnemen van intakegesprekken voor de zorgvakanties, alsook het samenstellen van het jaarprogramma. We streven er altijd naar om nieuwe accommodaties te ontdekken en bezoeken deze ter beoordeling van hun geschiktheid voor onze doelstellingen, inclusief het onderzoeken van mogelijke excursies.

Zolang mijn gezondheid het toelaat, hoop ik me in te blijven zetten voor vakantiegasten met zorgbehoeften en hen een fijne en onvergetelijke vakantie te bezorgen. Graag ontmoet ik u op een van onze projecten.

Met vriendelijke groeten, Yvonne Quadackers