Simon Scholten - Bestuurslid

Simon Scholten Bestuurslid Verpleegkundige

Simon Scholten - Bestuurslid. Ik ben Simon Scholten en ik maak sinds 2023 deel uit van het bestuur van Stichting Heinz Bijzondere Vakantiereizen. Mijn reis met Heinz en zijn bijzondere vakantie reizen begon in 2016, toen ik nog als vrijwilliger (stagiaire) samenwerkte met Heinz voor een andere organisatie. Na mijn eerste ervaring belde Heinz me een week later op met de vraag of ik opnieuw met hem wilde meegaan als vrijwilliger. Met wat regelwerk op school wist ik het voor elkaar te krijgen en kon ik voor de tweede keer als vrijwilliger op avontuur. Dit was het begin van vele reizen, en ik heb ook met enthousiasme deelgenomen aan de reizen van de nieuwe stichting.

Na mijn diplomering als verpleegkundige heb ik drie jaar als militair voor Defensie gewerkt, waardoor ik minder tijd had om als vrijwilliger deel te nemen aan de reizen van de stichting. Desondanks ben ik actief en betrokken gebleven bij de stichting. Bijvoorbeeld door het geven van presentaties op scholen om nieuwe stagiaires te werven.

Momenteel beheer ik met plezier deze website en de sociale media-accounts van de stichting. Daarnaast zet ik me in voor het werven van stagiaires en nieuwe vrijwilligers. Want laten we eerlijk zijn, zonder deze geweldige mensen zouden we nergens zijn!

Ik kijk ernaar uit om jullie snel te ontmoeten op een van onze reizen. Samen maken we bijzondere vakantie-ervaringen mogelijk voor iedereen. Omdat iedereen recht heeft op vakantie! Tot snel!